مشاوره توسـعه فنی محصولات (رایگان)
بسیاری از شرکت ها در زمینه مدیریت فنی و توسعه محصولات خود دچار ابهامات متعددی می شوند و برای پیشبرد اهدافشان بدنبال راه حل مناسب و کم هزینه هستند. لذا راهنمایی شرکت ها در این حوزه می تواند موجب رشد و افزایش توانمندی آن ها شود. شرکتهایی که نیاز به جلسات مشاوره دارند می توانند براساس دستورالعمل های موجود از این خدمت استفاده نمایند.
مشاوره «توسعه فنی محصولات در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات» در زمینه نرمافزارهای سازمانی، نرمافزارهای خدمات، نرمافزارهای بانکی، کسبوکارهای آنلاین، پلتفرمهای توزیع محتوا، سامانههای هوشمند، خط و زبان فارسی، رایانش ابری، سکوهای نرمافزاری، امنیت، بازیهای رایانهای و شبیهسازه ها و ... به شرکتهای متقاضی ارائه می گردد.
فرآیند درخواست شرکتهای متقاضی:
1- ورود به سامانه bizservices.ir
2- ورود متقاضی با شناسه کاربری و رمز عبور )شناسه کاربری و رمز عبور به ایمیل رسمی شرکت ها ارسال شده است)
3- درخواست دریافت خدمات حمایتی مطابق نمودار زیر
( در صورت بروز هر گونه مشکل در فرآیند درخواست خدمات با شماره 83532474 - 021 تماس بگیرید)
مدل حمایتی
الف) هر شرکت میتواند در یک سال از تعداد 25جلسه مشاوره (بصورت حضوری یا تلفنی یا مجازی یا مکاتبهای) و تا سقف 50 میلیون ریال استفاده نماید. همچنین سقف استفاده از خدمات هر یک از سرفصلهای ذکر شده در ماده 1، حداکثر برابر با 10 جلسه تا سقف 20 میلیون ريال در هر سال میباشد.
ب) برای استفاده از هر یک از سرفصلهای هیأت حل اختلاف نیز هر شرکت میتواند در سال 2 مرتبه تا سقف 20،000،000 ریال درخواست خدمت نماید.
شرایط دریافت حمایت
شرکتهای خلاق جهت ثبت درخواست به سامانه الکترونیکی به سامانه bizservices.ir مراجعه مینمایند. پس از تکمیل درخواست سایر هماهنگیهای لازم از طریق موسسه صورت خواهدگرفت.
تبصره 1- درخواستهای بیش از سقف حمایتی تعیینشده، تنها با پرداخت هزینههای مشاوره از سوی شرکتهای متقاضی امکانپذیر است.
تبصره 2- مبنای محاسبات برای هر جلسه معادل یک ساعت درنظر گرفته میشود. همچنین جلسات مشاوره مکاتبهای براساس زمان صرف شده توسط مشاور محاسبه خواهد گردید.
تبصره 3- پس از ثبت درخواست شرکت و تنظیم جلسه مشاوره از سوی موسسه، در صورت انصراف شرکت موظف است تا 48 ساعت قبل از تشکیل جلسه (حضوری، تلفنی، مجازی) مراتب را به موسسه اعلام نماید. در غیر این صورت انصراف از درخواست موجب کسر از اعتبار درنظر گرفته شده میگردد. همچنین در صورت عدم حضور شرکت در جلسه مشاوره حضوری یا عدم تماس نماینده شرکت در موعد مقرر جلسه مشاوره تلفنی و مجازی، به اندازه دو جلسه از اعتبار شرکت کسر خواهد گردید.
تبصره 4- موسسه در قبال نتایج حاصل از جلسات مشاوره و سایر تعاملات احتمالی فیمابین شرکت و مشاور، هیچگونه مسئولیتی بر عهده ندارد.