تهیه گزارش تحقیقات بازار خارجی (ویژه شرکت های خلاق صادراتی)

تحقیقات بازار یکی از اصلی ترین نیازهای شرکت ها پیش از ورود محصول خود به بازار هدف می باشد. تحقیقات بازار، به فرایند جمع آوری و تجزیه و تحلیل هدفمند از اطلاعات در خصوص بازار هدف، رقابت و نیازهای مشتری اطلاق می گردد. ورود به بازار هدف نیازمند شناخت صحیح از آن بازار، تعیین مخاطبان محصول و تحلیل رفتار مصرف‌کننده، شناخت رقبا، تخمین صحیح از میزان کشش و سهم قابل کسب از بازار هدف و سایر پارامترهای تاثیرگذار می‌باشد. بر همین اساس انجام تحقیقات بازار و تهیه گزارشات مربوطه یکی از اقدامات مهم برای شرکت های تولیدکننده محصول می باشد.

ورود به هریک از بازارهای صادراتی و بین‌المللی نیازمند دسترسی و تحلیل اطلاعات بروز و مدون از بازارهای هدف است. تدوین استراتژی ورود به بازار، قیمت‌گذاری محصول، تحلیل رقبا، بخش‌بندی رقبا، ارزیابی الگوی مصرف‌کنندگان و همچنین سیستم‌های فروش در بازار هدف برای هریک از محصولات دانش‌بنیان و خلاق صادراتی، جهت صادرات موفق است. تهیه گزارشات تحقیقات بازار بین‌المللی یکی از بهترین ابزارهای دستیابی به این اطلاعات و همچنین تدوین برنامه صادراتی کارا است. به همین منظور و با هدف ورود محصولات شرکت‌های خلاق صادراتی و دانش‌بنیان به بازارهای صادراتی جدید، بخشی از هزینه‌های تهیه این گزارشات از طریق کارگزاران خبره این حوزه، به شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق پرداخت می‌شود.

 

فرآیند درخواست شرکتهای متقاضی:

1- ورود به سامانه bizservices.ir

2- ورود متقاضی با شناسه کاربری و رمز عبور (شناسه کاربری و رمز عبور  برابر با شناسه ملی هر شرکت است)

3- طی نمودن ارزیابی آمادگی صادراتی از طریق این لینک

4- درخواست حمایت مذکور از طریق لینک زیر

 

خلاصه مطلب :

نوع محتوا: خدمات توسعه بازار