حمایت از شرکتهای خلاق صادراتی جهت ثبت محصولات و علائم تجاری

علامت تجاری، تصویر ذهنی مشتریان و بازار یک محصول یا شرکت یا گروهی از شرکت‌ها در بازار است. علامت تجاری حاوی پیام‌هایی درباره کیفیت، قیمت، سطح فناوری، قابلیت اعتماد و هر آن چیزی است که در بازار مربوطه منبع ارزش بوده و حامل ارزش برای مشتری است. این تصویر ذهنی و انتزاعی در اقلامی نظیر نام و نشان تجاری، شعارها، الگوهای تبلیغاتی و نظایر آن نمود خارجی پیدا می‌کند. از آنجا که لازمه حضور مداوم در بازارهای بین‌المللی داشتن علامت تجاری معتبر و حفظ آن در بازارهای هدف است، کریدور از ثبت علامت تجاری در بازارهای بین‌المللی هدف حمایت می‌نماید. این دستورالعمل نحوه دریافت خدمات کریدور صادرات از ثبت علامت تجاری در خارج از ایران را و همچنین میزان حمایت‌های اختصاص یافته از طریق معاونت علمی و فناوری را تشریح می‌نماید.

فرآیند درخواست شرکتهای متقاضی:

1- ورود به سامانه bizservices.ir

2- ورود متقاضی با شناسه کاربری و رمز عبور (شناسه کاربری و رمز عبور  برابر با شناسه ملی هر شرکت است)

3- طی نمودن ارزیابی آمادگی صادراتی از طریق این لینک

4- درخواست حمایت مذکور از طریق لینک زیر

 

خلاصه مطلب :

نوع محتوا: خدمات توسعه بازار