برون سپاری خدمات مشتریان

نام شرکت: ارتباط گستر نیک آرمان (پیتام)

خدمات معرفی شده:

برون سپاری خدمات مشتریان برای کاهش ریسک های سلامت کارکنان سازمان و همچنین  افزایش رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده در این زمان.

 

راهکارهای قابل استفاده سازمان ها:

  • راهکار جامع خدمات مشتریان
  • راهکار بازاریابی و فروش تلفنی
  • نظرسنجی، صدای مشتری و گردآوری اطلاعات
  • جذب مشتری جدید و بازگرداندن مشتریان قدیمی

 

قابلیت ها و ویژگی ها:

  • برون سپاری تمام یا قسمتی از فعالیت های خدمات مشتریان و خارج کردن عملیات و افراد مرتبط با آن از سازمان در شرایطی که تجمع افراد در محیط شرکت می تواند موجب ریسک شود.
  • برون سپاری فرآیند جذب و آموزش کارشناسان خدمات مشتریان.
  • از بین رفتن چالش های فنی دورکاری بخش خدمات مشتریان (انتقال تماس به منزل، کیفیت تماس، پایگاه داده ذخیره تماس مشتریان و ...) و انتقال این ریسک ها به سازمانِ ارائه دهنده خدمات برون سپاری فرآیندهای کسب و کار (BPO).
  • امکان ادامه فعالیت های واحد خدمات مشتریان سازمان و کاهش ریسک نارضایتی یا از دست دادن مشتری.
  • افزایش رضایت کارمندان ناشی از کاهش ریسک انتقال بیماری با محدود نمودن تعداد افرادی که در محل شرکت حضور دارند.
  • امکان برقراری ارتباط موثر با مشتریان و شنیدن صدای مشتری در شرایط خاص کنونی که نیازهای مشتری نسبت به گذشته تغییر کرده است.
  • امکان برقراری تماس خروجی و برقراری ارتباط با مشتریان با هدف ایجاد حس هم دلی و صمیمیت، شناسایی نیازهای جدید مشتری، نظرسنجی و سایر موارد مرتبط.
  • امکان استفاده از راهکارهای فروش و بازاریابی تلفنی و غیرحضوری و جذب مشتری جدید در شرایطی که امکان فروش حضوری با توجه به شیوع بیماری سخت تر از گذشته است.
  • راه اندازی ساختار فروش غیرحضوری و استفاده از فرصت به وجود آمده ناشی از تغییر رفتار مشتریان و تمایل آنها به خرید آنلاین و تلفنی.

مشخصات فنی:

  • انتقال فرآیند خدمات مشتریان از شرکت مبدا به پیتام شامل تماس ها، چت ها، ایمیل و ...
  • استفاده از CRM و IVR پیتام
  • خدمات طراحی و بهینه سازی فرآیندها (BPMS)
  • درخت دانش

 

کاربران هدف:

  • تمامی شرکت هایی که در حال حاضر بخش خدمات مشتریان و پشتیبانی فعال دارند.
  • کسب و کارهایی که از روش های فروش و بازاریابی تلفنی بهره می برند و یا تصمیم به ایجاد این ساختار در شرایط فعلی دارند.
  • شرکت هایی که نیاز به خدمات نظرسنجی، صدای مشتری، رضایت مشتری و خدمات مشابه دارند.

 

شرکت ارتباط گستر نیک آرمان با نام تجاری پیتام، در سال 1397 با تجربه ای بالغ بر 15 سال در حوزه خدمات مشتریان، و با به کارگیری خبرگان کسب و کار قدم به بازار شرکت های استارت آپی ایران نهاد. پیتام با تشکیل تیمی از افراد متخصص در حوزه های گوناگون و با تکیه بر به روز ترین دانش و روش ها در صنعت خدمات مشتریان به ارائه خدمات متعدد از جمله، پشتیبانی مشتریان، فروش و جذب مشتری، مدیریت تماس های ورودی و خروجی، پشتیبانی فنی، رسانه های ارتباط متنی و ... پرداخته و خود را به عنوان اولین و کامل ترین مرکز برون سپاری فرآیندهای کسب و کار یا همان BPO (Business Process Outsourcing)  در ایران معرفی نموده است.

در شرایط حاضر و با همه گیر شدن ویروس کرونا در سراسر جهان، یکی از چالش های اصلی کسب و کار ها در ایران و سایر کشورهای جهان، ریسک تجمع افراد در محل شرکت و امکان انتقال ویروس در این گونه شرایط است. عموم شرکت ها به منظور کنترل ریسک های ناشی از این موضوع، راهکارهای مرتبط با دورکاری را در دستور کار خود قرار داده اند. با وجود اینکه دورکاری برای بسیاری از مشاغل گزینه مناسبی است، انتقال مرکز تماس و واحد خدمات مشتریان به منزل علاوه بر چالش های منابع انسانی دورکاری، چالش های فنی زیادی را نیز در پی خواهد داشت و انتقال تماس ها به محل های دیگر در صورت نبود زیرساخت فنی قدرتمند، می تواند بر کیفیت خدمات ارائه شده تاثیر مستقیم داشته باشد.

در چنین شرایطی BPO ها می توانند یکی از بهترین و کم ریسک ترین راهکارهای موجود باشند. عموما فعالیت های مراکز تماس وابسته به فرد و منابع انسانیست و این بدین معناست که در مراکز تماس تعداد زیادی از افراد مشغول به کار هستند. شرکت ها در شرایط بحرانی مانند شیوع ویروس کرونا، می توانند با برون سپاری تمام یا بخشی از فعالیت های واحد خدمات مشتریان خود به BPO هایی مانند پیتام، ریسک استقرار تعداد زیاد از کارمندان در محل شرکت خود را کاهش داده و در عین حال کیفیت خدمات ارائه شده نیز کاهش نخواهد یافت.

ارتباط با ما جهت کسب اطلاعات تکمیلی:

سایت: www.peytam.com

تلفن تماس: 021-91006033

خلاصه مطلب :
برون سپاری خدمات مشتریان برای کاهش ریسک های سلامت

نوع محتوا: کرونا و کسب و کارها