نرم افزار مدیریت منابع انسانی و کنترل تردد

پانچ کارت یک نرم افزار مدیریت منابع انسانی و کنترل تردد است. این نرم افزار بدون نیاز به هیچ گونه سخت افزاری و همچنین بدون نیاز به استقرار در محل خاصی قادر به کار است. تنها با نصب اپلیکیشن یا استفاده از نرم افزار تحت وب کارکنان می توانند در هر جا که باشند ورود و خروج خود را ثبت کنند. مدیر می تواند محل خدمت پرسنل را تعریف کند و پرسنل نیز با انتخاب محل خدمت مربوطه ورود و خروج خود را ثبت کنند. نرم افزار با استفاده از Geo fencing محل خدمت را تشخیص می دهد. و ثبت تردد خارج از محیط تعریف شده ناممکن است. البته پانچ کارت به غیر از ثبت تردد دارای امکاناتی چون محاسبه حقوق و دستمزد، تهیه دیسکت بیمه، چت درون سازمانی ، ارسال پیام و تعریف وظیفه برای کارکنان نیز می باشد.

با توجه به اوضاع اپیدمی موجود در کشور بسیاری از شرکت ها مجبور به ادامه فعالیت به صورت دورکار شده اند. با استفاده از خدمات پانچ کارت مدیران به راحتی می توانند تردد پرسنل را کنترل کنند. پرسنل نیز می توانند ثبت ورود وخروج، درخواست مرخصی و دریافت انواع گزارشات را داشته باشند. همچنین کارکنان یک شرکت به سادگی می توانند در محیط چت درون سارمانی پانچ کارت با یکدیگر ارتباط داشته باشند و فایل های مربوطه را ارسال کنند.

پانچ کارت در نظر دارد این سرویس را به صورت رایگان در اختیار شرکت هایی که مجبور به دورکاری هستند قرار دهد. البته این تخفیف به مدت محدود می باشد.

در ضمن پانچ کارت دارای گواهینامه شرکت خلاق و دانش بنیان نیز می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر با شماره 09197259529 (خانم اعظمی) و 77045965 (آقای جلالوند) تماس حاصل فرمایید.

وب سایت ما  www.PunchCard.ir

 

خلاصه مطلب :
نرم افزار مدیریت منابع انسانی و کنترل تردد

نوع محتوا: کرونا و کسب و کارها