مشاوره توسعه بازار داخلی

آشنایی با روش‌های نوین بازرایابی، ایحاد زیرساخت‌های افزایش فروش، همکاری‌های فناورانه و... از مهمترین نیازهای شرکت‌ها در مسیر تجاری‌سازی محصولات دانش‌بنیان محسوب می‌شود. بر همین اساس موسسه خدمات فناوری تا بازار با حمایت نهادهای حمایتی و با در اختیار داشتن شبکه‌ای از مشاوران و کارگزاران مجرب در این حوزه‌ سعی نموده تا بخشی از نیازهای شرکت‌ها در این زمینه را مرتفع نماید.

1- مشاوره ارجاع کار و معاملات دولتی (مناقصات)

مشاوره ارجاع کار و معاملات دولتی در زمینه رفع ابهام، قواعد و الزامات اجرایی ارجاع کار و مناقصات و ... در مدلهای حضوری، تلفنی و یا مکاتبه ای به شرکت ها ارائه می گردد. سرفصل های قابل بحث در این ایستگاه مشاوره شامل موارد زیر است:

مشاوره برای تهیه‌ی پیشنهادهای بهتر و برنده‌شدن در مناقصات و دیگر رقابتهای ارجاع‌کار؛ بررسی و راه‌حل اختلافات شرکتها و کارفرمایان در امور مناقصات و ارجاع‌کار؛ رفع ابهام قواعد و الزامات اجرایی ارجاع‌ کار(مناقصه و خرید خدمات مشاوره)؛ نکات اجرایی در ارزیابی کیفی شخصیت و توانایی شرکتها؛ نکات اجرایی در ارزیابی فنی و بازرگانی پیشنهادها و محصولات شرکتها؛ الزامات قراردادهای دولتی و تغییرات، الحاقات و متمم‌ها در قراردادهای دولتی

2- مشاوره بازاریابی و فروش

مشاوره بازاریابی در موضوعات مرتبط با تحلیل بازارهای هدف، کانال‌های فروش، برندسازی، استراتژی های ورود به بازار و ... به شرکت‌ها و متقاضیان ارائه می‌گردد.

3- مشاوره قیمت گذاری محصول

مشاوره قیمت گذاری به منظور تعیین قیمت یک کالا یا مجموعه ای از کالاها به منظور عرضه به بازار با درنظر گرفتن شرایط رقابتی قابل ارائه است.

4- مشاور بازاریابی دیجیتال

مشاور بازاریابی دیجیتال به منظور ارائه بهترین راهکارها برای بازاریابى و تبلیغات در فضای اینترنتی به شرکت‌های متقاضی ارائه می گردد.

تبصره 4- موسسه در قبال نتایج حاصل از جلسات مشاوره و سایر تعاملات احتمالی فیمابین شرکت و مشاور، هیچگونه مسئولیتی بر عهده ندارد. 

 

خلاصه مطلب :

نوع محتوا: خدمات توسعه بازار