نماگشت اولین REP صنعت گردشگری

نماگشت ابری چیست ؟
نماگشت ابری یک راهکار نرم افزاری جامع و یکپارچه جهت مدیریت و نظارت بر کلیه فرآیندهای آژانس های مسافرتی و گردشگری است که در سال 1391 توسط تیمی از کارآفرینان، کارشناسان خبره و کارآزموده ایرانی در صنعت نرم افزار با هدف توانمند سازی صنایع گردشگری خلق گردید.
این راهکار نرم افزاری، چند منظوره، قابل تنظیم، چند کاربره، چند زبانه و چند ارزی است که می تواند به راحتی جایگزین چندین نرم افزار باشد و رسالت آن یکپارچه سازی و سازماندهی تمامی امور شرکت های گردشگری است به گونه ای که سرعت عمل را افزایش و خطاهاي انساني مربوط به سيستم هاي عملياتي مختلف را كاهش دهد و هم چنین مدیران آژانس ها را قادر سازد تا به راحتي بتوانند سود و جريان مالي آژانس خود را تحليل و ارزیابی كنند و در نهایت اطلاعات و داده‌های مورد نیاز برای تصمیم گیری را در اختیار آنان قرار دهد.
با تهیه نماگشت ابری زیرساخت مورد نیاز جهت نصب نرم افزار، توسط ما و در مراکز داده ی ما میزبانی می شود. بنابراین مشتری بی نیاز از خرید سرور و سخت افزار از طریق اینترنت و در بستری امن میتواند به سیستم خود دسترسی داشته باشد. از طرف دیگر نیازی به خرید امتیاز نرم افزار توسط مشتری نیست و تنها با پرداخت هزینه اشتراک، متناسب با ماژول های تهیه شده امکان استفاده از قابلیت های نماگشت ابری وجود خواهد داشت.

چرا نماگشت ابری را خلق کردیم ؟
استفاده از سیستم های عملیاتی نسل قدیمی که برای انجام فرایندهای متفاوت در بخش های مختلف آژانس های مسافرتی و گردشگری طراحی شده اند، به مرور زمان به دلیل ماهیت پراکندگی و جزیره ای خود آسیب ها و هزینه های بسیاری را به ساختار شرکت های گردشگری تحمیل می کنند؛ از این رو ما این پیچیدگی ها و چالش های موجود برای ارائه دهندگان خدمات در صنعت گردشگری را درک کردیم و همین موضوع باعث شد تا بارقه ای از خلق یک راهکار نرم افزاری به روز و پیشرفته تحت عنوان سیستم جامع و یکپارچه مدیریت آژانس های مسافرتی و گردشگری نماگشت بر بستر ابر در ذهن ما روشن شود.

نماگشت ابری چه فرایند‌هایی را در آژانس های مسافرتی و گردشگری پشتیبانی می‌کند ؟

اتوماسیون بند ب:
هوشمند سازی و یکپارچه سازی مراحل فروش از ابتدا تا انتها
قابلیت ثبت انواع قراردادهای تور، بلیط، هتل، ویزا، کشتی، قطار، اتوبوس، پیکاپ و سایر خدمات گردشگری
ارائه انواع رسید قرارداد، رسید مشتری، واچر هتل، درخواست به تأمین کنندگان، رسید بلیط، رسید دریافت و تحویل مدارک و ...
ارائه گزارش‌های جامع در خصوص عملکرد کلیه کارکنان، میزان سود و فروش، مطالبات باقی مانده و ...
قابلیت تعیین وضعیت قراردادها اعم از پیش نویس، تأیید شده، درخواست اصلاح، بسته شده و ...
دارای قابلیت‌ اخذ قرارداد‌های ترکیبی به صورت نامحدود
اتوماسیون بند الف:
قابلیت خواندن خودکار بلیط ها از سیستم‌های آمادئوس، ماهان، گبریل، نیرا و ...
مدیریت کلیه فرایند های مرتبط با فروش و حسابداری بند الف
قابلیت تعیین وضعیت قراردادها اعم از پیش نویس، تأیید شده، درخواست اصلاح، بسته شده و ...
ارائه گزارش‌ های RR, PSR, RTRD
قابلیت گزارش گیری بر اساس اقلام موجود در بلیط
حسابداری:
آگاهی کامل از میزان فروش و سود آوری آژانس جهت انجام محاسبات دقیق مالی
ارائه دقیق‌ترین تحلیل ها از وضعیت فعلی به منظور برنامه ریزی صحیح در آینده
ارائه تاریخچه های دقیق مالی جهت بهبود فرایندهای نظارتی
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) :
مدیریت تمامی فعالیت‌های مشتری اعم از تماس‌ها، قرارداد‌ها، ارسال‌های ایمیل، پیامک و ...
ارائه گزارش‌های مختلف جهت انجام امور تبلیغاتی مرتبط با آژانس
حفظ مشتریان و عمیق تر نمودن رابطه با آن‌ها جهت ایجاد وفاداری

مدیریت تماس:
قابلیت اتصال به سیستم های voip
امکان ثبت کلیه اطلاعات مرتبط با تماس ها
ارائه گزارش های کامل از تماس های برقرار شده، تاریخچه تماس، مالک تماس و ...
امکان شنود کلیه مکالمات صورت گرفته جهت بهبود خدمات
پکیج ساز:
امکان تعریف پکیج های آماده ی تور، بلیط، قرارداد و ...
تعیین ظرفیت برای هریک از پکیج های تعرف شده
توانایی فروش هریک از پکیج ها در نرم افزار و وب سایت
ارائه لیست بحرانی از پکیج های تکمیل نشده
ارائه گزارشات تحلیلی از وضعیت پکیج ها در قالب نمودار و جداول

باشگاه مشتریان:
قابلیت مشاهده آنلاین قراردادهای ثبت شده توسط مشتری
دانلود آنلاین واچر هتل، رسید قرارداد، پرینت بلیط توسط مشتری
قابلیت ارسال لینک پرداخت آنلاین مانده حساب مشتری
کیف مدارک آنلاین


مزایای استفاده از نماگشت ابری
هوشمندی و سازگاری : درتجزیه و تحلیل و ارائه گزارشات به آژانس ها کمک می کند و آنها را از جدیدترین نوآوری ها بهره مند می سازد. علاوه بر این به صورت خودکار نیز به روز رسانی می شود.
سریع و مقرون به صرفه: آژانس ها می توانند در هر زمان و در هر کجا به اطلاعات خود دسترسی داشته باشند و به جای پرداخت هزینه راه اندازی به صورت یکجا ، می توانند این هزینه را به صورت اشتراک ماهانه پرداخت کنند.
دسترس پذیرتر و سیارتر: نماگشت شما می تواند به راحتی از طریق هر دستگاهی که به اینترنت متصل باشد (کامپیوتر، تبلت ، تلفن های هوشمند و ... ) در دسترس قرار گیرد.
بروز رسانی آسان: آژانس ها می توانند داده های خود را بدون محدودیت زمانی و مکانی بروزرسانی کنند و همین امر موجب می شود که هماهنگی و همکاری میان بخش های مختلف آژانس راحت تر صورت گیرد.
عدم نیاز به قراردادهای طولانی مدت: دیگر نیازی نیست که آژانس ها نگران قراردادهای طولانی مدت باشند و این امکان را دارند که اشتراک خود را در هر زمان لغو کنند.
کاهش هزینه های مرتبط با آی تی: دیگر نیاز به سرمایه گذاری برای خرید سرورها و سیستم های کامپیوتری قدرتمند نیست ، در نتیجه سرعت بازگشت سرمایه برای کسب و کار شما افزایش می یابد.
کاهش پیچیدگی فرایند ها در آژانس: به جای اینکه آژانس ها به منظور برطرف کردن نیازهای خود از چندین سیستم به صورت جداگانه استفاده کنند و جهت انجام امور پشتیبانی با چندین فروشنده طرف باشند می توانند از یک سیستم یکپارچه استفاده کنند که موجب تسهیل و تسریع در کلیه فرایندها می شود.

خلاصه مطلب :
راهکار نرم افزاری جامع و یکپارچه جهت مدیریت کلیه فرآیندهای آژانس های مسافرتی و گردشگری

نوع محتوا: معرفی شرکتهای خلاق