محصول خلاق "طراحی و توسعه پورتال های سازمانی"

توکاسافت فعالیت خود را از سال 89 بر روی پرتال متن باز لایفری آغاز کرد. مشتریان عمده این شرکت سازمان‌های بزرگ دولتی، اپراتورهای تلفن همراه، بانک‌ها و موسسات مالی، شرکت های سرمایه گذاری، خبرگزاری ها و شبکه های تلویزیونی بوده است.  تخصص توکاسافت طراحی و پیاده سازی نرم افزارهای خاص منظوره برای مشتریان می باشد و بازار هدف جذب کسب و کارهایی در ابعاد بزرگ یا enterprise است.

معرفی محصولات و کاربردهای آن

  • پرتال سازمانی: پورتال توکا بر گرفته از پورتال لایفری به عنوان یک پورتال متن باز و قابل استفاده در ابعاد بزرگ ساخته شده است . برخی از مزیت های پرتال عبارتند از: مستقل از بانک اطلاعاتی، درگاه ورود منحصر بفرد، نمایش اطلاعات هدفمند، امکان تعامل کاربران با یکدیگر، دسترسی کاربران به انبوهی از داده ها و اطلاعات.... 
  • مدیریت حساب تلفن همراه: مشترکین تلفن همراه می توانند دسترسی به امکاناتی همچون خرید بسته، مدیریت شماره ها، اطلاع از جزئیات مصرف، پرداخت صورتحساب، افزایش اعتبار، مدیریت سیم کارت ها، اطلاع از وضعیت بسته، تغییر طرح تعرفه، نواحی تحت پوشش و تعرفه خدمات را می دهد.
  • فرمساز پویا: فرم ساز پویا به کاربران و سرپرست سایت ها این امکان را می دهد تا بتوانند به راحتی فرم ها و نظر سنجی های دلخواه با قابلیت ها و ویژگی های مورد نظر خود را ایجاد کنند بدون اینکه نیازی به دانش برنامه نویسی باشد. سرپرست سایت می تواند به راحتی فرم ساز را مدیریت کند و در هر صفحه ای برای استفاده کاربران آن را قرار دهد. ساختار فرم های ایجاد شده در بانک اطلاعاتی ذخیره می شوند و امکان ویرایش و حذف آن ها نیز فراهم است.
  • اینترنت بانک: مشتریان بانک ها و موسسات مالی می توانند فقط با یک کلیک و اتصال به اینترنت از اطلاعات حساب خود، افزایش موجودی، واریز به دیگر حساب ها، پرداخت اقساط و صورتحساب خود مطلع گردند و با کاهش هزینه رفت و آمد به بانک و جلوگیری از اتلاف وقت از مزایای آن بهره مند گردند.
  • سیستم بایگانی اسناد: امروزه با نهادینه شدن فرهنگ "اسناد دیجیتالی"، سازمان ها و نهاد های دولتی و غیر دولتی را بر آن داشته تا اسناد و مدارک خود را آرشیو نمایند. سامانه بایگانی اسناد توکا این امکان را به کاربران خود میدهد تا بتوانند اسناد سازمانی را به صورت کاربر پسند آرشیو و بازیابی نمایند
  • سامانه درخواست و مدیریت تسهیلات: سامانه درخواست و مدیریت تسهیلات بانکی و موسسات مالی و اعتباری در راستای انجام امور بانکی بصورت آنلاین و بدون مراجعه حضوری به بانک طراحی گردیده است. این امر موجب آسایش و کاهش مراجعه مشتریان به بانک ها می باشد. اولین بانکی که این محصول را مورد استفاده قرار داده است بانک مسکن می باشد. با توجه به نرخ رو به افزایش درخواست وام مسکن و برای مدیریت بهینه درخواست ها این سامانه راه اندازی گردید.

 

نمونه های موفق

  1. سامانه مدیریت حساب شرکت خدمات ارتباطی رایتل به آدرس rightel.ir
  2. سامانه تسهلات بانک مسکن به آدرس bank-maskan.ir
  3. پورتال خدمات محور صندوق نوآوری و شکوفایی به آدرس ir
  4. درگاه خدمات الکترونیک ایران به آدرس ir

موفقیت های کسب کرده

  1. دریافت لوح تقدیر از وزارت صنعت
  2. دریافت نماد درگاه خدمات الکترونیک ایران

خلاصه مطلب :
ویترینی مناسب برای سازمان های پیشرو

نوع محتوا: معرفی شرکتهای خلاق