عارضه یابی بازاریابی و فروش شرکتهای خلاقآرشیو اطلاعیه های سال 99

حمایت از 100% هزینه ها تا سقف 30 میلیون ریال

عارضه‌یابی شرکت‌های خلاق یکی از مهم‌ترین عوامل شناخت عوامل تأثیرگذار بر موفقیت کسب‌ وکارهای دانش بنیان و خلاق می باشد. این در حالی است که معمولاً تحلیل معیارهای مورد توجه در بازاریابی و شناخت تعارض ها کمتر مورد توجه و تمرکز فناوران و صاحبان شرکتها بوده و عموماً در این بخش دچار چالش و ضعف هستند. لذا با توجه به ضرورت توسعه بازار و افزایش سطح فروش محصولات  در کشور معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برنامه‌ای برای حمایت از شرکت‌های خلاق فراهم نموده است.

خدمات عارضه یابی بازاریابی و فروش شرکت‌های دانش بنیان و خلاق شامل ارزیابی و بررسی زیرساخت‌ها و سوابق شرکت به منظور شناسایی نقاط قوت و ضعف قابل بهبود در هر 12 حوزه عملکردی بازاریابی و فروش شرکت می باشد.

12 حوزه عملکردی بازاریابی و فروش یک شرکت به شرح زیر می باشد:

تحقیقات بازار، برنامه‌ریزی بازاریابی و فروش، طراحی مدل کسب‌وکار، بهبود محصول (از منظر واحد بازاریابی)، مدیریت شبکه توزیع، قیمت‌گذاری، برندسازی، تبلیغات و ترویج، بازاریابی مستقیم، خدمات پس از فروش، مدیریت ارتباط با مشتری، فرایندهای پشتیبان بازاریابی و فروش

میزان حمایت:

خدمات عارضه یابی بارزیابی و فروش برای شرکت‌های خلاق (با درامد کمتر از صد میلیارد ریال در آخرین سال مالی به ‌صورت 100% رایگان بوده و تا سقف 30 میلیون ریال توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری پرداخت می‌گردد.

دانلود آیین نامه

فرآیند درخواست شرکتهای متقاضی:

1- ورود به سامانه bizservices.ir

2- ورود متقاضی با شناسه کاربری و رمز عبور (شناسه کاربری و رمز عبور  برابر با شناسه ملی هر شرکت است)

3- درخواست حمایت مذکور از طریق لینک زیر