مشاوره تحقیقات بازار

مشاوره تحقیقات بازار داخلی

مشاوره تحقیقات بازار داخلی به منظور آشنایی و رفع ابهامات در خصوص شناسایی بازار هدف، تحلیل مشتریان و رقبا، بررسی وضعیت تولید و مصرف محصول در بازار، کانال‌های توزیع، الزامات و نیازهای ورود به بازار و ... ارائه می‌گردد.

مشاوره تحقیقات بازار داخلی

مشاوره تحقیقات بازار داخلی به منظور آشنایی و رفع ابهامات در خصوص شناسایی بازار هدف، تحلیل مشتریان و رقبا، بررسی وضعیت تولید و مصرف محصول در بازار، کانال‌های توزیع، الزامات و نیازهای ورود به بازار و ... ارائه می‌گردد.

 

فرآیند درخواست شرکتهای متقاضی:

1- ورود به پنل کاربری شرکت در سامانه bizservices.ir

2- درخواست دریافت خدمات حمایتی از منوی بالای صفحه در دو بخش زیر:
- شرکت های خلاق
- مرکز تعاملات بین المللی (ویژه شرکتهای خلاق صادراتی، پس از گذراندن ارزیابی آمادگی صادرات)

  • در صورت بروز هر گونه مشکل در فرآیند درخواست مشاوره ها، با آقای کرمی 83532474 021 تماس بگیرید.
  • در صورت هر گونه اشکال  در ورود به سامانه با شماره 02163103213 ( آقای ساعدی)  در تماس باشید.

 

مدل حمایتی مشاوره ها:

الف) هر شرکت می‌تواند 4 مرتبه در ماه در یک سال از تعداد 25جلسه مشاوره (بصورت حضوری یا تلفنی یا مجازی یا مکاتبه‌ای) و تا سقف 150 میلیون ریال استفاده نماید.

ب) برای استفاده از هر یک از سرفصل‌های هیأت‌ حل اختلاف مالیاتی و هیئت تشخیص مطالبات بیمه تامین اجتماعی نیز، هر شرکت می‌تواند در سال مجموعا 2 مرتبه تا سقف 360،000،000 ریال درخواست خدمت نماید.

//isti.ir/ZBTy