رادیو خلاق
سیزدهم | سودآوری در شرکت های خلاق
صنایع فرهنگی و خلاق با ایجاد ارزش افزوده، اشتغالزایی، جذب سرمایهگذاری و تقویت نوآوری و … نقش مهمی در رشد اقتصادی و افزایش تولید ناخالص داخلی کشورهای پیشرفته و نوظهور ایفا میکنند
رادیو خلاق
دوازدهم | گزارش «هزینهکرد فرهنگی ایرانیان در سال ۱۴۰۱»
این گزارش با هدف تحلیل مصرف فرهنگی خانوارهای ایرانی از سال ۱۳۹۶ الی ۱۴۰۱ و بهطور خاص برای سال ۱۴۰۱ بر مبنای تحلیل ثانویه دادههای خام مرکز آمار ایران ارائه شده است.
رادیو خلاق
هشتم | نوآوری در صنعت مد و پوشاک
افزایش میزان خلاقیت در صنعت مد و پوشاک، با استفاده از نوآوری داده ها و نتایج آماری
رادیو خلاق
هفتم | خانه های خلاق و نوآوری
معرفی ماهیت خانه های خلاق و نوآوری و حوزه های برنامه و حمایت ها
رادیو خلاق
ششم | صنایع خلاق در لیتوانی و لتونی
ارزیابی نقش صنایع خلاق و فرهنگی در اقتصاد کشورهای لتونی و لیتوانی
رادیو خلاق
پنجم | تامین مالی شرکت های نوآور
بررسی ماهیت شرکت های نوآوری و روش های تأمین مالی در آنها