رادیو خلاق
شانزدهم | جای خالی نگرش انسجامی به صنایع فرهنگی در ایران
بر اساس آخرین آمار از یونسکو، حجم بازار صنایع خلاق از تولید ناخالص جهانی 3100 میلیارد دلار و معادل 3.1 درصد است که 6.2 درصد از کل اشتغال را تشکیل میدهد
رادیو خلاق
پانزدهم | کتاب آنچه بنیان گذاران استارتاپها باید بدانند
این کتاب با نگاهی به سختیها و دغدغهی استارتاپها با نگرشی متفاوت و واقعبینانه به ارائهی توصیهها و راهحلهایی عملیاتی و تجربی میپردازد.
رادیو خلاق
چهاردهم | آژانس تبلیغات و برندینگ نارون
نارون، شبکهای از ارتباطات بازاریابی خلاق است که تا امروز با تکیه بر نگاه تخصصی به حوزه دیزاین، مشاوره و اجرای بیشتر از ۵۰۰ پروژه را در کارنامه حرفهای خود دارد.
رادیو خلاق
سیزدهم | سودآوری در شرکت های خلاق
صنایع فرهنگی و خلاق با ایجاد ارزش افزوده، اشتغالزایی، جذب سرمایهگذاری و تقویت نوآوری و … نقش مهمی در رشد اقتصادی و افزایش تولید ناخالص داخلی کشورهای پیشرفته و نوظهور ایفا میکنند
رادیو خلاق
دوازدهم | گزارش «هزینهکرد فرهنگی ایرانیان در سال ۱۴۰۱»
این گزارش با هدف تحلیل مصرف فرهنگی خانوارهای ایرانی از سال ۱۳۹۶ الی ۱۴۰۱ و بهطور خاص برای سال ۱۴۰۱ بر مبنای تحلیل ثانویه دادههای خام مرکز آمار ایران ارائه شده است.
رادیو خلاق
هشتم | نوآوری در صنعت مد و پوشاک
افزایش میزان خلاقیت در صنعت مد و پوشاک، با استفاده از نوآوری داده ها و نتایج آماری
رادیو خلاق
هفتم | خانه های خلاق و نوآوری
معرفی ماهیت خانه های خلاق و نوآوری و حوزه های برنامه و حمایت ها