تحقیقات بازار

گزارش تحقیقات بازار داخلی و مطالعه فرصت

تحقیقات و شناسایی بازار یکی از اصلی‌ترین نیازها پیش از ورود محصول جدید به بازار هدف می‌باشد. ورود به بازار هدف نیازمند شناخت صحیح از آن بازار، تعیین مخاطبان محصول، تحلیل رفتار مصرف‌کننده، شناخت رقبا، تخمین صحیح از میزان کشش و سهم قابل کسب از بازار و سایر پارامترهای تاثیرگذار می‌باشد. بر همین اساس خدمات مختلفی با توجه به نیاز شرکت‌ها در این بخش مورد حمایت قرار می‌گیرد.

1- گزارش تحقیقات بازار داخلی

این گزارشات با هدفی جامع و به منظور شناسایی دقیق بازار یک فناوری که عمدتاً دارای کاربردهای متنوع در حوزه مختلف صنعتی است، تدوین می‌گردد. گزارشات جامع تحقیقات بازار در مقایسه با گزارشات مطالعه فرصت، دارای سرفصل‌ها و عمق بیشتری هستند بنابراین زمان و هزینه تهیه آن به مراتب بالاتر خواهدبود که بر مبنای شرح خدمات و روش‌های بدست آوردن اطلاعات قابل تغییر می‌باشد.
 
2- گزارش مطالعه فرصت: 
هدف اصلی از تهیه چنین گزارشاتی انجام مطالعه اولیه بازار و بررسی پتانسیل‌های ورود به بازار با صرف زمان و هزینه پایین می‌باشد. این گزارشات در مقایسه با گزارشات جامع تحقیقات بازار از عمق و دقت پایین‌تری برخوردار هستند اما به عنوان یک راه‌حل سریع جهت پاسخگویی به نیازهای صاحبان کسب و کارها، طراحی گردیده است.
 

فرآیند درخواست شرکتهای متقاضی:

1- ورود به پنل کاربری شرکت در سامانه bizservices.ir

2- درخواست دریافت خدمات حمایتی از منوی بالای صفحه در دو بخش زیر:
- شرکت های خلاق
- مرکز تعاملات بین المللی (ویژه شرکتهای خلاق صادراتی، پس از گذراندن ارزیابی آمادگی صادرات)

  • در صورت بروز هر گونه مشکل در فرآیند درخواست این خدمت با شماره آقای مهدی پورصفوی 63103316  021 تماس بگیرید.
  • در صورت هر گونه اشکال در ورود به سامانه با شماره 02163103213 ( آقای ساعدی)  در تماس باشید.

مدل حمایتی:

50% حمایت مالی تا سقف 40 میلیون تومان

 

راهنمای استفاده از سامانه bizservices.ir (کلیک کنید)

درخواست خدمات (کلیک کنید)

//isti.ir/ZzTy