تحقیقات بازار
گزارش تحقیقات بازار داخلی و مطالعه فرصت
تحقیقات و شناسایی بازار یکی از اصلیترین نیازها پیش از ورود محصول جدید به بازار هدف میباشد. ورود به بازار هدف نیازمند شناخت صحیح از آن بازار، تعیین مخاطبان محصول، تحلیل رفتار مصرفکننده، شناخت رقبا، تخمین صحیح از میزان کشش و سهم قابل کسب از بازار و سایر پارامترهای تاثیرگذار میباشد. بر همین اساس خدمات مختلفی با توجه به نیاز شرکتها در این بخش مورد حمایت قرار میگیرد.
1- گزارش تحقیقات بازار داخلی
فرآیند درخواست شرکتهای متقاضی:
1- ورود به پنل کاربری شرکت در سامانه bizservices.ir
2- درخواست دریافت خدمات حمایتی از منوی بالای صفحه در دو بخش زیر:
- شرکت های خلاق
- مرکز تعاملات بین المللی (ویژه شرکتهای خلاق صادراتی، پس از گذراندن ارزیابی آمادگی صادرات)
- در صورت بروز هر گونه مشکل در فرآیند درخواست این خدمت با شماره آقای مهدی پورصفوی 63103316 021 تماس بگیرید.
- در صورت هر گونه اشکال در ورود به سامانه با شماره 02163103213 ( آقای ساعدی) در تماس باشید.
مدل حمایتی:
50% حمایت مالی تا سقف 40 میلیون تومان
ارسال به دوستان