توسعه بازار

توسعه بازار داخلی

آشنایی با روش‌های نوین بازاریابی، ایحاد زیرساخت‌های افزایش فروش، همکاری‌های فناورانه و... از مهمترین نیازهای شرکت‌ها در مسیر تجاری‌سازی محصولات دانش‌بنیان محسوب می‌شود. بر همین اساس موسسه خدمات فناوری تا بازار با حمایت نهادهای حمایتی و با در اختیار داشتن شبکه‌ای از مشاوران و کارگزاران مجرب در این حوزه‌ سعی نموده تا بخشی از نیازهای شرکت‌ها در این زمینه را مرتفع نماید.

1- بازاریابی دیجیتال

شرکت‌های متقاضی به منظور برای بهره‌مندی از حمایت‌های مربوط به خدمات دیجیتال مارکتینگ می‌توانند بخشی از هزینه‌ها را پس از ارسال گزارش و ارزیابی دریافت نمایند.

 
2- تدوین و اجرای برنامه بازاریابی
اهمیت ایجاد زیرساخت‌های لازم جهت توسعه بازار و استفاده از روش‌های صحیح بازاریابی، کلید موفقیت در کسب و کارهای دانش‌بنیان است.
 
3- عارضه‌یابی بازاریابی و فروش
عارضه‌یابی شرکت‌های دانش‌بنیان یکی از مهم‌ترین عوامل شناخت عوامل تاثیرگذار در موفقیت کسب و کارهای دانش‌بنیان و فناوری محور می‌باشد. این در حالیست که معمولا تحلیل معیارهای مورد توجه در بازاریابی و شناخت عارضه ها کمتر مورد توجه و تمرکز فناوران و صاحبان شرکت‌های دانش بنیان بوده و عموما در این بخش دچار چالش و ضعف هستند.
 
 

فرآیند درخواست شرکتهای متقاضی:

1- ورود به پنل کاربری شرکت در سامانه bizservices.ir

2- درخواست دریافت خدمات حمایتی از منوی بالای صفحه در دو بخش زیر:
- شرکت های خلاق
- مرکز تعاملات بین المللی (ویژه شرکتهای خلاق صادراتی، پس از گذراندن ارزیابی آمادگی صادرات)

  • در صورت بروز هر گونه مشکل در فرآیند درخواست این خدمت با شماره آقای محمدحسین فرجی 63103215 021 تماس بگیرید.
  • در صورت هر گونه اشکال در ورود به سامانه با شماره 02163103213 ( آقای ساعدی)  در تماس باشید.

 

مدل حمایتی:

تدوین و اجرای برنامه بازاریابی: 50% حمایت مالی تا سقف 35 میلیون تومان
بازاریابی دیجیتال: 50% حمایت مالی تا سقف 25 میلیون تومان
عارضه یابی بازاریابی و فروش: 50% حمایت مالی تا سقف 25 میلیون تومان

 

راهنمای استفاده از سامانه bizservices.ir (کلیک کنید)

درخواست خدمات (کلیک کنید)

 
کلمات کلیدی
//isti.ir/ZoUy