مشاوره توسعه بازار

مشاوره توسعه بازار داخلی

مشاوره های: بازاریابی دیجیتال، ارجاع کار و معاملات دولتی، بازاریابی و فروش، تحول دیجیتال و انقلاب صنعتی چهارم در کسب و کار، قیمت گذاری محصول

1- مشاور بازاریابی دیجیتال
مشاور بازاریابی دیجیتال به منظور ارائه بهترین راهکارها برای بازاریابى و تبلیغات در فضای اینترنتی به شرکت‌های متقاضی ارائه می گردد.

2- مشاوره ارجاع کار و معاملات دولتی (مناقصات)
مشاوره ارجاع کار و معاملات دولتی در زمینه رفع ابهام، قواعد و الزامات اجرایی ارجاع کار و مناقصات و ... در مدلهای حضوری، تلفنی و یا مکاتبه ای به شرکت ها ارائه می گردد. سرفصل های قابل بحث در این ایستگاه مشاوره شامل موارد زیر است:  مشاوره برای تهیه‌ی پیشنهادهای بهتر و برنده‌شدن در مناقصات و دیگر رقابتهای ارجاع‌کار؛  بررسی و راه‌حل اختلافات شرکتها و کارفرمایان در امور مناقصات و ارجاع‌کار؛  رفع ابهام قواعد و الزامات اجرایی ارجاع‌ کار(مناقصه و خرید خدمات مشاوره)؛  نکات اجرایی در ارزیابی کیفی شخصیت و توانایی شرکتهای دانش‌بنیان؛  نکات اجرایی در ارزیابی فنی و بازرگانی پیشنهادها و محصولات شرکتهای دانش‌بنیان؛  الزامات قراردادهای دولتی و تغییرات، الحاقات و متمم‌ها در قراردادهای دولتی؛

3- مشاوره بازاریابی و فروش
مشاوره بازاریابی در موضوعات مرتبط با تحلیل بازارهای هدف، کانال‌های فروش، برندسازی، استراتژی های ورود به بازار و ... به شرکت‌ها و متقاضیان ارائه می‌گردد.

4- مشاوره تحول دیجیتال و انقلاب صنعتی چهارم در کسب و کار

5- مشاوره قیمت گذاری محصول
مشاوره قیمت گذاری به منظور تعیین قیمت یک کالا یا مجموعه ای از کالاها به منظور عرضه به بازار با درنظر گرفتن شرایط رقابتی قابل ارائه است.

 

فرآیند درخواست شرکتهای متقاضی:

1- ورود به پنل کاربری شرکت در سامانه bizservices.ir

2- درخواست دریافت خدمات حمایتی از منوی بالای صفحه در دو بخش زیر:
- شرکت های خلاق
- مرکز تعاملات بین المللی (ویژه شرکتهای خلاق صادراتی، پس از گذراندن ارزیابی آمادگی صادرات)

  • در صورت بروز هر گونه مشکل در فرآیند درخواست مشاوره ها، با آقای کرمی 83532474 021 تماس بگیرید.
  • در صورت هر گونه اشکال  در ورود به سامانه با شماره 02163103213 ( آقای ساعدی)  در تماس باشید.

 

مدل حمایتی مشاوره ها:

الف) هر شرکت می‌تواند 4 مرتبه در ماه در یک سال از تعداد 25جلسه مشاوره (بصورت حضوری یا تلفنی یا مجازی یا مکاتبه‌ای) و تا سقف 150 میلیون ریال استفاده نماید.

ب) برای استفاده از هر یک از سرفصل‌های هیأت‌ حل اختلاف مالیاتی و هیئت تشخیص مطالبات بیمه تامین اجتماعی نیز، هر شرکت می‌تواند در سال مجموعا 2 مرتبه تا سقف 360،000،000 ریال درخواست خدمت نماید.

 
//isti.ir/ZpUy