تحقیقات بازار
بازاریابی بینالمللی
تحقیقات و شناسایی بازار یکی از اصلیترین نیازها پیش از ورود محصول جدید به بازار هدف میباشد. ورود به بازار هدف نیازمند شناخت صحیح از آن بازار، تعیین مخاطبان محصول، تحلیل رفتار مصرفکننده، شناخت رقبا، تخمین صحیح از میزان کشش و سهم قابل کسب از بازار و سایر پارامترهای تاثیرگذار میباشد. بر همین اساس خدمات مختلفی با توجه به نیاز شرکتها در این بخش مورد حمایت قرار میگیرد.
تبلیغات بین المللی
تبلیغات و اطلاع رسانی بین المللی
فضای کسب و کار در دنیای امروز به شدت تغییر یافته است و تبلیغات به عنوان بازوی اصلی فروش و توسعه بازار شناخته میشود. در راستای معرفی توانمندیهای شرکتهای خلاق صادراتی و حمایت از توسعه بازار و بازاریابی محصولات آنها، بخشی از هزینههای طراحی و تهیه ابزارهای تبلیغاتی(سایت، کاتالوگ و..) به صورت حمایت بلاعوض به شرکتها تعلق میگیرد.
مشاوره نقل و انتقال ارزی
مشاوره نقل و انتقال ارزی
مشاوره نقل و انتقال ارزی در زمینه های روش های موجود برای پرداخت بین الملل با درنظر گرفتن کلیه محدودیت های بانکی، قوانین حاکم بر نقل و انتقالات ارزی و ... به متقاضیان ارائه می گردد.
اعزام و پذیرش هیات تجاری
اعزام و پذیرش هیات تجاری
ارتباطات بینالمللی یکی از الزمات اولیه در فرآیند بینالمللی شدن شرکتها و صادرات محصولات و خدمات میباشد.
ارسال نمونه محصول
حمایت از ورود محصولات شرکت های خلاق به بازارهای خارجی
این حمایت در راستای معرفی محصولات تولیدی شرکت ها در کشورها و بازارهای هدف و به منظور توسعه بازار صادراتی تدوین شده است.
مشاوره گمرک
مشاوره گمرک و حمل و نقل بین الملل
مشاوره گمرک و حمل و نقل بین المللی برای شرکتهای صادراتی و غیرصادراتی خلاق در کلیه مباحث مرتبط با مسایل گمرکی شرکت ها از سطح مقدماتی تا سطح پیشرفته و حوه اخذ کارت بازرگانی و در زمینه ی انواع روش های حمل و نقل بین المللی (هوایی، ریلی، دریایی و ...)، قوانین، مقررات و ضوابط مرتبط با حمل و نقل بین الملل، روش های ترخیص و تحویل کالاهای صادراتی و ... ارائه می گردد.
ERA
ارزیابی آمادگی صادرات
کلیه شرکتهای دانشبنیان و خلاق جهت دریافت خدمات صادراتی کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری (غیر از مشاوره و آموزش) ملزم به گذراندن ارزیابی آمادگی صادرات هستند.