مشاوره تبلیغات
مشاوره بازاریابی و اقلام تبلیغاتی
مشاوره های: بازاریابی دیجیتال، اقلام تبلیغاتی، روابط عمومی و مدیریت ارتباط با مشتری
تبلیغات و اطلاع رسانی
ابزارهای تبلیغات و اطلاع رسانی
فضای کسب و کار در دنیای امروز به شدت تغییر یافته است و تبلیغات به عنوان بازوی اصلی فروش و توسعه بازار شناخته میشود. در راستای معرفی توانمندیهای شرکتهای دانشبنیان و خلاق و حمایت از توسعه بازار و بازاریابی محصولات آنها، بخشی از هزینههای طراحی و تهیه ابزارهای تبلیغاتی(سایت، کاتالوگ و..) به صورت حمایت بلاعوض به شرکتها تعلق میگیرد.
مشاوره حقوقی
مشاوره حقوقی
مشاوره های: اختلافات قراردادی، اسناد تجاری و اسناد رسمی (چک، سفته، ضمانتنامه، وکالتنامه ...)، تدوین قراردادها (داخلی، بین المللی)، حقوق شرکتها ( ثبت شرکت، تغییرات و ...)، قانون کار
حقوقی
تدوین و ویرایش قرارداد داخلی
تدوین و ویرایش قراردادهای حقوقی شرکت ها از طریق این درخواست قابل انجام میباشد. کلیه شرکتهای خلاق می توانند از حمایت های مالی برای تدوین و یا ویرایش قراردادهای حقوقی از قبیل قراردادهای اعطای نمایندگی، فروش، سرمایه گذاری، عدم افشاء، تبادل فناوری، همکاری با سازمان و نهادهای دولتی و ... بهره مند شوند.
مشاوره بیمه
مشاوره بیمه تامین اجتماعی و هیأت تشخیص مطالبات بیمه
مشاوره های: بیمه تامین اجتماعی و هیأت تشخیص مطالبات بیمه
بیمه های بازرگانی
حمایت از خرید بیمه نامه مسئولیت کالاها
ارائه تسهیلات حمایتی از خرید بیمه نامه های مسئولیت کالا تلقی درستی از آن در میان شرکت ها شکل داده و تهیه بیمه نامه مسئولیت کالا را به یکی از رویه های جاری در کلیه شرکت ها ارتقا دهد.
مشاوره توسعه بازار
مشاوره توسعه بازار داخلی
مشاوره های: بازاریابی دیجیتال، ارجاع کار و معاملات دولتی، بازاریابی و فروش، تحول دیجیتال و انقلاب صنعتی چهارم در کسب و کار، قیمت گذاری محصول
توسعه بازار
توسعه بازار داخلی
آشنایی با روشهای نوین بازاریابی، ایحاد زیرساختهای افزایش فروش، همکاریهای فناورانه و... از مهمترین نیازهای شرکتها در مسیر تجاریسازی محصولات دانشبنیان محسوب میشود. بر همین اساس موسسه خدمات فناوری تا بازار با حمایت نهادهای حمایتی و با در اختیار داشتن شبکهای از مشاوران و کارگزاران مجرب در این حوزه سعی نموده تا بخشی از نیازهای شرکتها در این زمینه را مرتفع نماید.
مشاوره تحقیقات بازار
مشاوره تحقیقات بازار داخلی
مشاوره تحقیقات بازار داخلی به منظور آشنایی و رفع ابهامات در خصوص شناسایی بازار هدف، تحلیل مشتریان و رقبا، بررسی وضعیت تولید و مصرف محصول در بازار، کانالهای توزیع، الزامات و نیازهای ورود به بازار و ... ارائه میگردد.
تحقیقات بازار
گزارش تحقیقات بازار داخلی و مطالعه فرصت
تحقیقات و شناسایی بازار یکی از اصلیترین نیازها پیش از ورود محصول جدید به بازار هدف میباشد. ورود به بازار هدف نیازمند شناخت صحیح از آن بازار، تعیین مخاطبان محصول، تحلیل رفتار مصرفکننده، شناخت رقبا، تخمین صحیح از میزان کشش و سهم قابل کسب از بازار و سایر پارامترهای تاثیرگذار میباشد. بر همین اساس خدمات مختلفی با توجه به نیاز شرکتها در این بخش مورد حمایت قرار میگیرد.